
Athanasia Lavda
Είναι απολαυστικότατα!!!!!Η μία γευση καλύτερη από την άλλην!!!Το αξίζετε και μπράβο σας!!!Καλή επιτυχία σε όλους!!!

Fotis Giannopoulos
Ενα μεγάλο μπράβο στις νέες γευστηκές επιτυχίες της Βιολαντα.

Αναστασία Τσεκ.
Τα καλύτερα μπισκότα που έχω φάει και το ακόμα καλύτερο είναι ότι προέρχονται από ελληνική βιομηχανία!!

Nikh Gova
Από γεύση δεν παίζονται.....
Απολαυστική κρέμα μόκα...

Eirini Savoulidou
ta latreyo einai toso nostima kai piotika einai ta kalitera

Xristos Anaisthitos
cocoa chocolate!!! Απλά άπαιχτα μπισκότα και πολύ γευστικά... Ότι καλύτερο να ξεκινάς έτσι την μέρα σου...

Μαρία Θεμέλη
Δεν έχω βρει κάτι καλύτερο. Τα λάτρεψα απο την πρώτη δοκιμή πριν απο μερικα χρονια. Απο τότε δε τα αλλάζω με τίποτα, ιδιαιτερα τα γεμιστα ειναι αδυναμια μεγαλη, τρωω μεχρι κ ενα ολοκληρο κουτι με τα γεμιστα.

Αθηνα Κομνηνακη
Τα ωραιοτερα και πιο γευστικα μπισκοτα που εχω παντα στο σπιτι και δεν φτανουν για ολους. Το κυριοτερο Ελληνικη βιομηχανια που πρεπει να υποστηριζουμε.

Giorgos Sarakostidis
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ!!!

Ρωξάνη Σαμαρά
ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΑ, ΙΣΩΣ ΤΑ ΝΟΣΤΙΜΟΤΕΡΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!! ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΤΗ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ!!!

Kaymand Mok
My little sister and wife love this one best.!!

Αναστάσιος Παπαδόπουλος
Απολαυση....αυτην την στιγμη καφεδακι και Βιολαντα cookies..απλα υπεροχο..

Sotiria Serres
ΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ....ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ.....ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΓΕΥΣΗ...ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ....

Ελένη Ευφραιμίδου
Αγαπάμε οικογενειακώς τη Βιολάντα Α.Ε. Βιομηχανία Μπισκότων και δεν αφήνουμε να πάει χαμένο..... ούτε ψιχουλάκι!!!!

Elena Nouli
Δηλώνω εθισμένη και φανατική οπαδός σας, από τον καιρό ακόμα που δεν είχατε βρεθεί στα φώτα της δημοσιότητας........!Εννοείται πως το αξίζετε!

Fotini Maxaira
Ακαταμάχητα μπισκότα που δεν μπορείς να αντισταθειςςς....!!!!

Π. Παναγιώτα
Όποιος δεν έχει δοκιμάσει τα μπισκότα σας δεν ξέρει τι θα πει γλυκιά απόλαυση... και η σοκολατόπιτα είναι το κάτι άλλο!!!

αλεξιου γεωργια
Πραγματικά τ λατρεύω.....τίποτα άλλο δν θ πω τα ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩΩΩ

Marianna K.
Τα μπισκότα σας είναι κάτι παραπάνω από τέλεια, δεν τα χορταίνω!!! Ακόμα και τα νηστίσιμα είναι καταπληκτικά!

Lewis Fader
I just had these for the first time they were incredible. Bought in Jiaozuo City, China.

Mary Andreadaki
Τα καλύτερα με μεγάαααλη διαφορά!

Κυριακίδης Δημήτρης
Οι νέες προσθήκες στη σειρά μπισκότων της εταιρίας σας, τα μπισκότα Πτι Μπερ και τα Mini Πτι Μπερ, είναι απλά εκπληκτικά!

Baso Kilikidoy
Είναι τέλεια τα μπισκότα σας ξεκινάς και δεν μπορείς να σταματήσεις............

Sofia Tsamitropoulou
Καλές δουλειές στην ελληνικότατη επιχείρησή σας!!!! Καλή επιτυχία σε όλους! Και φυσικά....καλή απόλαυση στον τυχερό ή την τυχερή που θα "βουτήξει" στην απολαυστική "κόλαση" γεύσεων με τα μπισκότα "Βιολάντα" !

Nelly Riza Gkika
νοστιμότατα με άπαιχτη γεύση!!!!!!!

Δημήτρης Βούκατας
Τα μπισκότα σας είναι απίστευτα συγχαρητήρια! !

Βασίλης Αρβανιτίδης
Η Τέλεια απόλαυση για μικρούς και μεγάλους. Μπράβο ΒΙΟΛΑΝΤΑ.

Αντιγόνη Μαργαρίτη
Είναι εξαιρετικά με υπέροχη γεύση, με τις καλύτερες πρώτες ύλες και Ελληνικά, τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Elpida Ntalipi
Τα πιο ωραια μπισκοτα που εχω φαει!και χαιρομαι που ειναι ελληνικα!μπραβο σας!

Popi Stavropoulou
Oσο εξαιρετικα τα μπισκοτα σας τοσο και πιο εξαιρετικο το πρατηριο σας στην Καρδιτσα.Στην λιμνη Πλαστηρα πηγαιναμε και 1 ωρα κατσαμε να διαλεξουμε απο την τεραστια ποικιλια που ειχατε!!! πεντακαθαροι χωροι ευγενια του προσωπικου σας...μπραβο σας σε ολα!!!!.