
Elpida Ntalipi
Τα πιο ωραια μπισκοτα που εχω φαει!και χαιρομαι που ειναι ελληνικα!μπραβο σας!

Χρυσούλα Λάμπρου
Εγώ εύχομαι ολόψυχα να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται γιατί έχει ήθος ποιότητα και πάνω από όλα σε τέτοιους καιρούς όχι μόνο δεν εγκαταλείπει τον τόπο μας αλλά μεγαλώνει προσφέροντας πολλά οφέλη και στη χώρα μας αλλά και στον τόπο μας, πάντα επιτυχίες εύχομαι και πάντα με την διαχρονική εξαιρετική σας ποιότητα.

Nikh Gova
Από γεύση δεν παίζονται.....
Απολαυστική κρέμα μόκα...

Κυριακίδης Δημήτρης
Οι νέες προσθήκες στη σειρά μπισκότων της εταιρίας σας, τα μπισκότα Πτι Μπερ και τα Mini Πτι Μπερ, είναι απλά εκπληκτικά!

Fotis Giannopoulos
Ενα μεγάλο μπράβο στις νέες γευστηκές επιτυχίες της Βιολαντα.

Vaggelis Tsoupos
Τα καλυτερα κουλουρακια και μπισκοτακια!!!! μονο βιολαντα!!!!

Αθηνα Κομνηνακη
Τα ωραιοτερα και πιο γευστικα μπισκοτα που εχω παντα στο σπιτι και δεν φτανουν για ολους. Το κυριοτερο Ελληνικη βιομηχανια που πρεπει να υποστηριζουμε.

Eleftheria Christou Vamvakaki
Λάτρεψα τη συσκευασία το πόοοσο τραγανά και φρέσκα είναι και φυσικά τη γεύση... δεν υπάρχει! Προσπαθούσα να σκεφτώ ποια είναι η αγαπημένη μου γεύση και δεν τα κατάφερα! Ήταν όλα απίστευτα και μακράν καλύτερα από όοολα τα άλλα... τα "γνωστά".

Μαρία Θεμέλη
Δεν έχω βρει κάτι καλύτερο. Τα λάτρεψα απο την πρώτη δοκιμή πριν απο μερικα χρονια. Απο τότε δε τα αλλάζω με τίποτα, ιδιαιτερα τα γεμιστα ειναι αδυναμια μεγαλη, τρωω μεχρι κ ενα ολοκληρο κουτι με τα γεμιστα.

Ελένη Ευφραιμίδου
Αγαπάμε οικογενειακώς τη Βιολάντα Α.Ε. Βιομηχανία Μπισκότων και δεν αφήνουμε να πάει χαμένο..... ούτε ψιχουλάκι!!!!

Popi Stavropoulou
Oσο εξαιρετικα τα μπισκοτα σας τοσο και πιο εξαιρετικο το πρατηριο σας στην Καρδιτσα.Στην λιμνη Πλαστηρα πηγαιναμε και 1 ωρα κατσαμε να διαλεξουμε απο την τεραστια ποικιλια που ειχατε!!! πεντακαθαροι χωροι ευγενια του προσωπικου σας...μπραβο σας σε ολα!!!!.

Sofia Tsamitropoulou
Καλές δουλειές στην ελληνικότατη επιχείρησή σας!!!! Καλή επιτυχία σε όλους! Και φυσικά....καλή απόλαυση στον τυχερό ή την τυχερή που θα "βουτήξει" στην απολαυστική "κόλαση" γεύσεων με τα μπισκότα "Βιολάντα" !

Eirini Savoulidou
ta latreyo einai toso nostima kai piotika einai ta kalitera

Xristos Anaisthitos
cocoa chocolate!!! Απλά άπαιχτα μπισκότα και πολύ γευστικά... Ότι καλύτερο να ξεκινάς έτσι την μέρα σου...

Αντιγόνη Μαργαρίτη
Είναι εξαιρετικά με υπέροχη γεύση, με τις καλύτερες πρώτες ύλες και Ελληνικά, τι άλλο να ζητήσει κανείς;

ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ
μουστοκούλουρα...............απλά θεικά!!!!

Zoi Bo
One of the best Greek companies that I have cooperate.

Αναστασία Τσεκ.
Τα καλύτερα μπισκότα που έχω φάει και το ακόμα καλύτερο είναι ότι προέρχονται από ελληνική βιομηχανία!!

Natasa Somaripa
τα λόγια είναι περιττά αρκεί η έκφραση του προσώπου μας όταν έχουμε βάλει στο στόμα μας μπισκότα βιολάντα μια εικόνα χίλιες λέξεις λοιπόν

Kaymand Mok
My little sister and wife love this one best.!!

Βασίλης Αρβανιτίδης
Η Τέλεια απόλαυση για μικρούς και μεγάλους. Μπράβο ΒΙΟΛΑΝΤΑ.

Elena Kitsiou
Τρώω τα πάντα, τίποτα όμως δε συγκρίνεται με τη νοστιμιά των μπισκότων ΒΙΟΛΑΝΤΑ!!!

Ελπίδα Πανταζάκου
Είναι εξαιρετικά με υπέροχη γεύση, με τις καλύτερες πρώτες ύλες και Ελληνικά

Mary Andreadaki
Τα καλύτερα με μεγάαααλη διαφορά!

Elena Nouli
Δηλώνω εθισμένη και φανατική οπαδός σας, από τον καιρό ακόμα που δεν είχατε βρεθεί στα φώτα της δημοσιότητας........!Εννοείται πως το αξίζετε!

αλεξιου γεωργια
Πραγματικά τ λατρεύω.....τίποτα άλλο δν θ πω τα ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩΩΩ

Ντινος Παγωνης
Η αναπτυξη σας σε ολους τους τομεις ειναι για σεμιναριο.

Lewis Fader
I just had these for the first time they were incredible. Bought in Jiaozuo City, China.

Sotiria Serres
ΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ....ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ.....ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΓΕΥΣΗ...ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ....

Pavlina Lytra
Υπέροχα τα μπισκότα σας, εξαιρετική η συμπεριφορά των υπαλλήλων σας και πολύ καλό το κέρασμα!!!!! Χαίρομαι πολύ που μια Τρικαλινή βιομηχανία μπισκότων κλπ στέκεται σε τόσο καλό επίπεδο σας εύχομαι τα καλύτερα.